שאלות נפוצות

הזמנות

האם עלי להירשם לאתר כדי לבצע הזמנה?

אין חובה להרשם לאתר כדי לבצע הזמנה. עם זאת, ההרשמה תחסוך לך את הזנת הפרטים שלך ברכישה הבאה ותאפשר לך תהליך מהיר וקל. בנוסף, הרשמה לאתר תאפשר לך לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלך

איך מממשים קופון הנחה או שובר מתנה?

כאשר יש לך קופון הנחה או קוד שובר מתנה תוכלי לממש ע”י הקלדת קוד הקופון בעמוד הקופה. סכום הקופון יוחסר מסכום הרכישה.

תוכלי תמיד לפנות אלי בווטסאפ 054-4935092 בימים א׳-ה׳ בין 10:00-17:00, או במייל:  nbrosh@gmail.com כדי שאוכל לעזור.

איך אדע שההזמנה שלי התקבלה?

לאחר ביצוע הזמנה תקבלי מאיתנו הודעת אישור במייל. במידה ולא הגיעה ההודעה, יתכן ועברה לתיבת הספאם או קידומי מכירות, אנחנו ממליצים לבדוק גם שם :) 

איך מעדכנים שינוי לאחר ביצוע ההזמנה?

אם ברצונך לשנות פריט/ מידה/ כתובת למשלוח או כל דבר אחר התקשרי בהקדם האפשרי בווטסאפ 054-4935092 או כתבי לנו במייל: nbrosh@gmail.com ואשמח לעזור לך.

ביצעתי 2 הזמנות ואני מעוניינת לאחד אותן, מה עושים?

התקשרי בהקדם האפשרי בווטסאפ 054-4935092 או כתבי לנו במייל: nbrosh@gmail.com ואשמח לעזור לך.

האם הרכישה באתר מאובטחת?

הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקני אבטחת המידע המחמירים ביותר – SSL כפול. פרטי כרטיס האשראי שתזינו מוצפנים ובטוחים

אני לא מרוצה ממה שהזמנתי, מה עושים?

ניתן להחליף או להחזיר פריט שאינך מרוצה ממנו. ניתן להחזיר פריטים שנרכשו באתר תמורת זיכוי לקניה חוזרת באתר או החזר כספי מלא עד 14 יום מיום קבלתם, בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ”א-1981.

ניתן לעשות זאת בקלות וללא עלות נוספת בדואר חוזר בעזרת מדבקת התגוביינא (צריכה לברר איך) שמצורפת לכל המשלוחים שלנו או בסטודיו, בתנאי שלא נעשה בפריטים שימוש, כשהם באריזתם המקורית וכנגד פתק החלפה מקורי או אישור הזמנה. בנוסף, ניתן לבצע גם החזרה באמצעות שליח ע"י פניה לשירות הלקוחות שלנו. עלות החזרה באמצעות שליח 20 ש"ח.

במידה ותרצי להחליף בפריט אחר – יש לבצע הזמנה מחודשת באתר של הפריטים אותם תרצו לקבל וכשהפריטים אותם אתם מעוניינים להחזיר יתקבלו אצלנו, נבצע עבורם זיכוי לאמצעי התשלום בו שולמה ההזמנה המקורית. החלפות יתאפשרו עד חודש ימים מהרכישה.

למידע המלא בנושא החלפות והחזרות הקליקו לעמוד מדיניות החלפות והחזרות שלנו.

התקשרי בהקדם האפשרי בווטסאפ 054-4935092 או כתבי לנו במייל: nbrosh@gmail.com ואשמח לעזור לך.

האם ניתן להחליף פריט גם בסטודיו?

כמובן. עלייך לשמור על החשבונית ולתאם עמי פגישה. שימי לב שטווח הזמנים להחלפה של פריט שנרכש באתר הוא חודש מיום הקניה. וכמובן, הקפידי: ניתן להחליף אך ורק פריטים שלא נעשה בהם שימוש והוחזרו במצבם המקורי בצרוף חשבונית הקניה או פתק החלפה.

האם ניתן לקבל החזר כספי?

החזר כספי ניתן לקבל עד 14 יום מיום קבלת הפריט. ההחזר הכספי על פריטים שנרכשו באתר יתבצע דרך שירות הלקוחות בווטצאפ 054-4935092 או במייל nbrosh@gmail.com

חומרים ואחריות

מאילו חומרים עשויים התכשיטים?

התכשיטים הם תכשיטי אופנה. כל הפריטים מעוצבים ומיוצרים בקפדנות, בעבודת יד, בסטודיו שלי כאן בישראל. עשויים ממתכות לא יקרות  כמו פליז (BRASS) ומצופים בציפוי זהב או כסף איכותיים. מתלי העגילים התלויים מצופים בציפוי שאינו מכיל ניקל או עשויים טיטניום. התכשיטים מגיעים עם אחריות לשנה.

האם ניתן להתקלח עם התכשיטים?

החומרים בהם אנחנו משתמשים הינם איכותיים ועמידים, עם זאת, כדי שתוכלי ליהנות מהתכשיט שרכשת לאורך זמן רב ככל שניתן, יש להמנע מלענוד את התכשיטים בזמן שינה, רחצה או פעילות ספורטיבית. כמו כן, יש להמנע ממגע עם בושם, קרם גוף, שמן, תרסיסי שיער ותכשירי טיפוח אחרים. אני ממליצה לאחסן את התכשיטים בנפרד, במקום יבש ולא בחדר האמבטיה.

במידה ובכל זאת התכשיט נפגם, אשתדל מאד לתקן אותו. בסיום שנת האחריות, נשמח לתקן עבורך את התכשיט בעלות סבירה.

האם יש אחריות על התכשיטים?

אנחנו מעניקים אחריות על ציפוי התכשיטים למשך שנה מיום הקניה. בתום שנת האחריות ניתן לחדש ולתקן תכשיט במידת הצורך בעלות סבירה.

במידה ויש לך תכשיט שצריך ציפוי מחדש או תיקון קל, צרי איתי קשר ואנסה לסייע. במידה ותכשיט נפגם מסיבה כלשהי, ניתן להעבירו לתיקון בכל בסטודיו שלחי אלי בדואר לכתובת: 

נעמה ברוש, כפר גליקסון 378150. אנא צרפי את פרטיך המלאים וכן צייני מתי והיכן נרכש התכשיט, בצירוף מספר ההזמנה או חשבונית הרכישה אם הן ברשותך. זמן הטיפול בתיקונים הינו עד חודש ימים.

שונות

איך נרשמים לניוזלטר?

זה קל: הקלידי את כתובת המייל שלך בתיבה שבתחתית המסך. כך תשארי בקשר ומעודכנת. תוכלי לדעת ראשונה על קולקציות חדשות, מבצעים ולקבל קופונים למימוש ברכישה.

איפה ניתן לראות את התכשיטים במציאות?

ניתן לתאם פגישה אצלי בסטודיו בווטצאפ 054-4935092. שימי לב שחלק מהמלאי מיוצר רק כאשר מתקבלת הזמנה.

יש לך שאלות נוספות?

כתבי לי בווטצאפ 054-4-935092

משתדלת לענות מהר ♥︎